Kutil di alat sulit

Kutil terjadi hasil daripada virus HPV yang merebak. Ia mudah dijangkiti apabila berlaku panas dan lembap pada alat sulit.

Tidak membasuh alat sulit selepas melakukan hubungan intim juga menjadi faktor utama tumbuhnya kutil kelamin.

Masalah ini bukan sahaja berlaku kepada kaum lelaki bahkan wanita juga.

Kutil kelamin ini boleh menyebabkan kegatalan dan berair apabila digaru. Air yang keluar darinya akan merebak ke bahagian lain dan lama kelamaan alat sulit akan dipenuhi dengan kutil.

Terdapat pelbagai kaedah rawatan samada secara tradisional atau perubatan moden.

Di hospital, kaedah yang paling popular adalah rawatan laser dengan menggunakan cahaya tinggi yang panas. Ia akan mematikan sel-sel virus HPV dengan selamat dan berkesan. Namun kerana harganya yang mahal, rawatan laser tidak menjadi pilihan utama kerana masih terdapat kaedah rawatan yang lebih murah dengan kesan sehebat rawatan laser.



Kutil yang tumbuh pada alat sulit atau kutil kelamin boleh dihilangkan hanya dengan menyapu REV Removal Cream. Ia produk untuk hilangkan masalah KUTIL, KETUAT, BIJI KOLESTROL dan TAHI LALAT dengan pantas, selamat dan berkesan. Krim ini juga dijanjikan dengan 30 hari jaminan wang dikembalikan jika tidak berkesan. 

 order sekarang


Semoga post ini membantu anda yang mengalami masalah kutil kelamin. Lebih baik anda merawatnya sebelum ia bertambah parah dan paling penting adalah sila kasihani pasangan anda.

Mohd Anis
Rev Global Solution
revglobalsolution@gmail.com
013 5332600







Comments

Popular posts from this blog

Cara berkesan hilangkan ketuat

Bahaya Biji Kolestrol sekitar mata.