Bahaya Biji Kolestrol sekitar mata.





Biji Kolestrol atau bintil putih disekitar mata menunjukkan tahap kolestrol dalam badan yang tinggi. Ia terjadi apabila saluran darah dibawah lapisan kulit membentuk ketulan lemak. Tahap kolestrol yang tinggi sangat bahaya kepada seseorang  kerana ia akan mengundang pelbagai  risiko kesihatan seperti kegagalan buah pinggang, strok dan sebagainya. 


Sekiranya timbul tanda-tanda biji kolestrol disekitar mata atau leher, anda hendaklah segera membuat temujanji dengan Doktor untuk memeriksa tahap kesihatan. Sebaiknya minta dengan Doktor untuk melakukan "blood test" untuk mengetahui tahap kolestrol anda. perlu diketahui bahaya terdapat @ jenis kolestrol dalam badan manusia. LDL sejenis yang jahat dan merbahaya dan HDL sejenis yang baik untuk meransang hormon dan pertumbuhan badan. Ukuran HDL yang baik adalah antara 40-60 mg/dl atau keatas. Bagi LDL pula kadar yang terbaik adalah antara 100-130 mg/dl. 




Namun jika Biji kolestrol sudah tersedia terbit disekitar mata anda, mengambil ubatan anti kolestrol tidak akan menghilangkan biji kolestrol tersebut. Ubat Anti kolestrol hanya akan mengawal tahap kolestrol dalam badan anda untuk sentiasa sihat dan menghentikan biji kolestrol dari terus bercambah.



Untuk menghilangkan Biji kolestrol disekitar mata atau badan, anda boleh menggunakan produk REV Removal Cream dimana ia sangat berkesan dan dijanjikan Jaminan wang dikembalikan selama 30 hari jika masalah tidak selesai. Anda boleh dapatkan maklumat lanjut dan membuat pesanan disini jika berminat.

Jaminan wang dikembaikan




Sudah tentu anda lebih berhak menentukan untuk sentiasa kelihatan cantik atau nampak biasa-biasa sahaja. 




Comments

Popular posts from this blog

Kutil di alat sulit

Cara berkesan hilangkan ketuat